Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.
2008-08-20 13:11:57

Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jed

Artykuł Szkolenia -  potrzeba dzisiejszych czasów.
Poszukiwanie pracy w dobie kryzysu.
2009-08-03 12:42:19

Ostatnie miesiące przynoszą złe wieści z rynku pracy. Stopa bezrobocia nieubłagalnie wzrasta. Kłopoty wynikają głównie z pogarszającej się koniunktury gospodarczej oraz słabszej kondycji przedsiębiorstw. Efektem są częstsze zgłoszenia zwolnień grupowych, napływające od pracodawców do powiatowych urz

Artykuł Poszukiwanie pracy w dobie kryzysu.
Szkolenia zawodowe szansą na znalezienie pracy
2009-12-04 14:14:55

Zaczynasz dzień od szperania w ofertach pracy w lokalnych gazetach, bądź w lokalnych internetowych mediach? Jak długo trwa już ten stan? Czy czujesz, że powoli zaczyna uchodzić z Ciebie powietrze? Czas to zmienić! Rusz głową i spróbuj swoich sił na kursach zawodowych, które nie tylko dadzą ci nowe umiejętności, ale także pozwolą na sprawdzenie własnych reakcji w kontaktach z innymi ludźmi.

Jak skutecznie promować szkolenia?
2009-12-17 11:51:19

Jakakolwiek promocja w dobie Internetu to temat rzeka. Większości kojarzy się ona bardziej z rabatami, jakie oferują sprzedawcy w sklepach. W istocie, słowo to ma wiele różnorodnych znaczeń. W tym aspekcie jednak promocję należy rozumieć jako reklamę usługi skierowanej dla szerokiego grona osób zain

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy Na studia kurs rachunkowości Łódź, Dolnośląskie

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.